مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» حمید عسکری: حسادت در موسیقی حرف اول را می زند

 

 

این حسادت را در سینما بیشتر کجا احساس کردید؟وقتی اصغر فرهادی جایزه اسکار را گرفت متاسفانه برخی از اهالی سینما با صحبت های خود نشان دادند که این حسادت چقدر در سینما رنگ دارد.


گفتگوی تماشا با حمید عسکری را در ادامه می خوانید:

 

*چرا حمید عسکری این روزها کمتر مصاحبه می کند و خبری هم از او نیست؟

به خاطر اینکه بیشتر وقتم را برای آلبوم جدیدم گذاشته ام و مشغول ساختن آلبومن فوق هستم. روی کارم وقت می گذارم و بیشتر دوست دارم یک آلبوم متفاوت را وارد بازار کنم.

*چطور شد که دوباره با نیما وارسته همکاری خود را از سر گرفتید؟

خب نیما مدتی است که دوباره رهبر ارکستر من شده. فضا هم طوری بود که در آلبوم جدید به حضورش، احساس نیاز کردم و از این رو از او خواستم با هم همکاری مان را  مجددا آغاز کنیم.

*با شهاب اکبری برای اولین بار است که همکاری می کنید؟

بله. ایشان در ساخت آهنگ های ملایم و حسی موفق هستند به خاطر همین ترجیح دادم آهنگ های حسی ام را به شهاب اکبری بسپارم و آهنگ های ریتمیک را به نیما وارسته.

*چرا اسم آلبوم را «کمای ۴» نگذاشتید؟

این قدر که شما خبرنگارها گفتید چرا کما تکرار می شود گفتم اسم آن را تغییر دهم. (با خنده)

*موسیقی ایران را در سال ۹۰ چطور دیدید؟

خوب بود، بالا و پایین داشت اما به نسبت سال های قبل بهتر شده بود و می توانم بگویم رو به پیشرفت است.

*این پیشرفت را در چه دیدید؟!

اینکه تعداد آلبوم هایی که وارد موسیقی شد به نسبت خیلی بهتر بود و شاید پیشرفت بیشتری در کار بچه ها بودم.

*در جشنواره موسیقی فجر شرکت نکردید. دلیل خاصی داشت؟

من ۲ دوره شرکت کردم و دیدم تاثیر خاصی ندارد به همین دلیل خودم این بار درخواست کردم که در موسیقی فجر نباشم و بقیه دوستان جوان این فرصت را داشته باشند.

*در کل جشنواره امسال را چطور دیدید؟!

می توانم بگویم این جشنواره هیچ کمکی به موسیقی ما نمی کند چراکه مشابه کنسرتی است که برگزار می کنیم البته اگر به موسیقی پاپ در جشنواره بیشتر توجه شود شاید شاهد پیشرفت بیشتر آن شویم.

*یک نکته ای که اکثر خواننده ها به آن واقف هستند حسادت در موسیقی پاپ ایران است. شما هم به این نکته عقیده دارید؟!

دقیقا همین طور است. حسادت در موسیقی ما حرف اول، وسط و آخر را می زند.

*دلیلش چیست؟!

این فضا را در موسیقی، سینما، فوتبال و... هم می توانید احساس کنید و دلیلش هم...

*این حسادت را در سینما بیشتر کجا احساس کردید؟

وقتی اصغر فرهادی جایزه اسکار را گرفت متاسفانه برخی از اهالی سینما با صحبت های خود نشان دادند که این حسادت چقدر در سینما رنگ دارد. کمتر شاهد بودیم که برخی از اهالی سینما به تعریف و تمجید از فرهادی بپردازند و متاسفانه برخی ها از او انتقاد هم کردند.

*خود شما وقتی خبر دریافت جایزه اسکار فرهادی را شنیدید چه احساسی داشتید؟

این افتخار برای همه مردم ایران بود. واقعا احساس غرور کردم خوشحال شدم که یک ایرانی توانست، به این موفقیت بزرگ برسد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:گفتگو,حمید عسگری, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب